صفحه نخست فروشگاه  | تماس با مدیر | درآمد برای صاحبان فروشگاه |بيزنا

نام کالا قیمت تعداد حذف
بهترین بازی قرن ، مناسب برای همه اعضای خانواده قيمت
 450000ریال
تعداد انبار:0
بازی فکری بلاک آس حرفه ای

بازی فکری بلاک آس حرفه ای

بهترین بازی قرن ، مناسب برای همه اعضای خانواده

بازی فکری بلاک آس حرفه ای

بازی بلاک آس یک بازی صفحه ای استراتژیک است که می تواند یک نفره تا چهار نفره انجام شود. از آنجا که این بازی هوش سه بعدی بازیکنان را درگیر خود می کند و ماهیت مبارزه طلبانه ای دارد همزمان کودکان و بزرگسالان را مجذوب خود می کند. این بازی استثنایی سال 2000 در فرانسه طراحی و تولید شده است و تا سال 2010 موفق به کـسب بیشترین تعداد جوایز بین المللی (26 جایزه بین المللی) در بین بازیهای استراتژیک شده است و به همین دلیل عنوان بازی برگزیده قرن 21 را به خود اختصاص داده است.
بلاک آس موفقیت خود را با داشتن بازیکنان بی شماری از سراسر دنیا به اثبات رسانده است و اکنون تبدیل به یک بازی کلاسیک در اکثر کشورهای اروپایی، ایالات متحده، کانادا، استرالیا، ژاپن، آفریقای جنوبی و … شده است..
این بازی دارای دفترچه راهنمای کامل شامل تاریخچه، نکات استراتژیک، تنوع و دیگر اطلاعات لازم در مورد بازی می باشد و در حال حاضر تنها مرجعی است که با زبان فارسی به معرفی و بیان استراتژی های بلاک آس پرداخته است.
چگونگی بازی بلاک آس
هر بازیکن یک رنگ را انتخاب می کند و هر 21 قطعه خود را در جلوی خود و به صورت مرتب قرار می دهد.بازیکنان به نوبت و با رعایت ترتیب رنگی (آبی،زرد، قرمز، سبز) شروع به بازی می نمایند بدین صورت که بازیکنی که رنگ آبی را در اختیار دارد با گذاشتن اولین قطعه خود در صفحه، بازی را آغاز می نماید. اولین قطعه ای که هر بازیکن روی صفحه میگذارد باید مربعی را که در گوشه پایین و سمت راست خودش قرار دارد را بپوشاند. هر قطعه جدید که قرار است روی صفحه قرار داده شود باید حداقل با گوشه یکی از مربعهای قطعه از قبل جا داده شده از همان رنگ تماس داشته باشد. قطعات از یک رنگ نمی توانند از پهلو کنار هم قرار بگیرند. گرچه محدودیتی برای جاگذاری قطعات در کنار قطعات با رنگ متفاوت وجود ندارد. وقتی که یک قطعه روی صفحه قرار گرفت در حرکات بعد دیگر نمی توان آن را جابجا کرد.
پایان بازی
بازی زمانی پایان می یابد که همه بازیکن ها بلوکه میشوند ودیگر قادر به گذاردن مابقی قطعات خود روی صفحه نمی باشند. علاوه بر این زمانی که بازیکنی بتواند تمامی قطعات مربوط به خود را در صفحه جای دهد نیز بازی پایان می یابد امتیازات محاسبه می شود و بازیکنی که بیشترین امتیاز را کـسب کرده باشد برنده خواهد بود.
امتیاز بندی
هر بازیکن تعداد بلوکهای مربع شکل هر قطعه باقی مانده خود در خارج از صفحه را می شمارد. (هر مربع 1-امتیاز)
اگر بازیکن تمام قطعات خود را در صفحه جای دهد 15 امتیاز کـسب میکند و اگر آخرین قطعه ای را که در صفحه جای داده است همان قطعه تک مربعی باشد 5 امتیاز اضافه می گیرد.
مناسب برای 5 سال به بالا


Share  تاریخ: 1392/05/16   مشاهده : 531

 

»امروز :  شنبه 15 ارديبهشت 1403
»کل محصولات:  106
»بازدید های امروز : 43
»بازدیدهای دیروز : 27
» بازدید کل :98962
تمام حقوق این سایت متعلق به گروه بیزنا می باشد بیزنا