صفحه نخست فروشگاه  | تماس با مدیر | درآمد برای صاحبان فروشگاه |بيزنا

نام کالا قیمت تعداد حذف
انیمیشن بسیار زیبا و محبوب آقای خط قيمت
 65000ریال
تعداد انبار:0
89 - انیمیشن بسیار زیبا و محبوب آقای خط

انیمیشن بسیار زیبا و محبوب آقای خط

انیمیشن بسیار زیبا و محبوب آقای خط

 

این مجموعه در سال 1972 برنده جایزه ممتاز Annecy و در سال 1973 برنده جایزه ممتاز جشنواره زاگرب شده است. نحوه ابراز برخی از تصورات ذهنی در این مجموعه به گونه ای میباشد که به گواه بسیاری از منتقدین جز با شیوه رویاگونه و زیبای تغییر شکل خطوط با هیچ روشی قابل بیان نمیباشد . این مجموعه در 40 سال گذشته در بیش از 50 کشور جهان و نیز ایران به نمایش درآمده است و همواره علاوه بر کودکان و نوجوانان توجه بخش وسیعی از بزرگسالان را نیز به خود جلب کرده است و علاقمندان بخش هنری فیلمهای انیمیشن از جمله طرفداران پر و پا قرص آن به شمار میرفته اند. مجموعه کامل کارتون انیمیشنیی La Linea شامل 3 فصل می باشد که در سال های مختلف ساخته و پخش شده که تعداد آنها در کل به 90 قسمت می رسد.کیفیت این مجموعه به ضورت DVD-RiP | Xvid و فرمت آن Avi می باشد.
این مجموعه از تلویزیون کشور عزیزمان ایران نیزدر سالهای گذشته پخش شده و مخاطبین زیادی را به خود اختصاص داده بود به طوری که حتی بسیاری از آدم بزرگها هم به تماشای این مجموعه زیبا مشتاق و راغب بودند.
انیمیشن سریالی و متفاوت La Linea که به The Line نیز شهرت دارد محصول کشور ایتالیا می باشد که در سال 1969 توسط Osvaldo Cavandoli ساخته شد. در سال 1969 میلادی کارگردان معروف ایتالیایی اوسوالدو کاواندولی آغاز به تولید نوع جدیدی از تصاویر متحرک نمود که تا آن زمان ایده به کار گرفته شده در آن کاملا بی سابقه بود.شخصیت اصلی این مجموعه انیمیشن تنها پاره خطی میباشد که با تغییر شکل در فضای عینی سایر بازیگران بیانگر پاره ای از لطیف ترین احساسات انسانی و بعضی از مشکلات اجتماعی می گردد.

انیمیشن بسیار زیبا و محبوب آقای خط
انیمیشن بسیار زیبا و محبوب آقای خط
انیمیشن بسیار زیبا و محبوب آقای خط



Share  تاریخ: 1393/04/17   مشاهده : 438

 

»امروز :  شنبه 8 ارديبهشت 1403
»کل محصولات:  106
»بازدید های امروز : 2
»بازدیدهای دیروز : 30
» بازدید کل :98787
تمام حقوق این سایت متعلق به گروه بیزنا می باشد بیزنا