صفحه نخست فروشگاه  | تماس با مدیر | درآمد برای صاحبان فروشگاه |بيزنا

نام کالا قیمت تعداد حذف
پروژه درس طراحی مدارهای الکترونیکی در فرکانس بالا قيمت
 300000ریال
تعداد انبار:0
103 - پروژه درس طراحی مدارهای الکترونیکی در فرکانس بالا

پروژه درس طراحی مدارهای الکترونیکی در فرکانس بالا

پروژه شبیه سازی،بررسی و مقایسه فیلتر های باند پهن و نویز پایین LNA UWB، در سالهای اخیر سیستم های باند فوق پهن به یکی از موضوعات مهم تحقیقاتی در مخابرات رادیویی تبدیل شده اند. این سیستم های توانایی ارسال یک سیگنال با پهنای باند بسیار بالا را ، با نرخ داده بالا و با توان پایین دارا می باشند.

دسته بندی: فنی و مهندسی » برق، الکترونیک، مخابرات

تعداد مشاهده: 33 مشاهده

تعداد دانلود:0 دانلود

فرمت فایل دانلودی:.rar

فرمت فایل اصلی: docx

تعداد صفحات: 33

حجم فایل:419.7 کیلوبایت


توضیحات


پروژه شبیه سازی،بررسی و مقایسه فیلتر های باند پهن و نویز پایین LNA UWB
در سالهای اخیر سیستم های باند فوق پهن به یکی از موضوعات مهم تحقیقاتی  در مخابرات رادیویی تبدیل شده اند. این سیستم های توانایی ارسال یک سیگنال با پهنای باند بسیار بالا را ، با نرخ داده بالا و با توان پایین دارا می باشند. از جمله ویژگی های منحصر به فرد این سیستم ها می توان به قابلیت نفوذ بالا به محیط های مختلف،دقت بالا در مکان یابی اشیاء و مقاوم بودن در مقابل چند مسیره شدن سیگنال ها اشاره نمود. مهم ترین کاربرد سیستم های فوق،در مخابرات بی سیم با نرخ داده بالا،رادارهای تشخیص محل دقیق اشیاء و تصویربرداری پزشکی می باشد.
با توجه به گسترش روز افزون سیستم های باند فوق پهن،بهینه سازی سیستم فوق، امری ضروری می باشد. در حال حاضر،چالش ها جدی در پیاده ساز اجزا مختلف گیرنده باند فوق پهن وجود دارد. یکی از مهمترین  چالش ها ،مربوط به پیاده سازی تقویت کننده کم نویز (UWB LNA)  می باشد. این تقویت کننده باید در عرض باند وسیع، بهره توان بالا،تطبیق ورودی مناسب و عدد نویز کمی داشته باشد و توان مصرفی و سطح اشغالی آن بر روی تراشه نیز تا حد ممکن کم باشد.
این پروژه در 33 صفحه تنظیم شده و تمامی فایل های شبیه سازی ADS را نیز همراه دارد . در ضمن این پروژه با 3 تکنولوژی مختلف از ترانزیستورهای RF انجام شده است.


Share  تاریخ: 1393/04/16   مشاهده : 503

 

»امروز :  جمعه 7 ارديبهشت 1403
»کل محصولات:  106
»بازدید های امروز : 6
»بازدیدهای دیروز : 41
» بازدید کل :98761
تمام حقوق این سایت متعلق به گروه بیزنا می باشد بیزنا